Smart parking Schiphol

Smart parking Schiphol

Voor reizigers die hun auto langer dan drie dagen willen parkeren, biedt de luchthaven van Schiphol de Smart parking aan. Dit concept vindt plaats op P3 en P4 en kent voordeligere tarieven dan het kort parkeren. Omdat er heel wat reizigers zijn die gebruik maken van de Smart parking, is het wel noodzakelijk vooraf te reserveren. Anders is een plekje op de Smart parking wellicht niet meer beschikbaar.

Hoe reserveren?

Reserveren kan tot één week voor vertrek, maar vroeger is natuurlijk ook altijd mogelijk. Wie lang vooraf weet dat hij gebruik zal maken van de Smart parking van Schiphol kan zelfs rekenen op extra voordelige tarieven. Zo is er een extra korting bij een reservatie die minimaal twee weken voor vertrek gebeurt en nog ééntje bij reservaties zes weken voor vertrek. De reservatie gebeurt online via een handige tool en een bevestiging wordt per email verzonden. Betalen kan vooraf zodat er bij de aankomst op Schiphol niets meer dient te gebeuren.

Parking vol?

Mocht de Smart parking al vol zijn op het gekozen tijdstip, dan biedt Schiphol een alternatief. Er kan aan de tarieven van de Smart parking geparkeerd worden op de Visitors parking. Vanzelfsprekend moet er wel ruim vooraf geboekt worden om hiervoor in aanmerking te komen. Reizigers die ter plaatse gebruik willen van de Smart parking zullen hier geen gebruik van kunnen maken.

Reacties zijn gesloten.